با حضور فرماندار شهرستان؛ جلسه شورای اداری بخش خاروانا برگزار شد
تاريخ : 27 / 5 / 1394برچسب:, | 1:8 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

اختصاصی خاروانا نیوز: جلسه شورای اداری بخش خاروانا با هماهنگی و دعوت بخشداری خاروانا و با حضور فرماندار شهرستان ورزقان، برخی مدیران شهرستانی و مسئولین بخش و شهر خاروانا در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

عبدالهی بخشدار خاروانا، ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان و اعضای جلسه، ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) را تبریک گفته و از تمامی کسانی که به نوعی در اطفاء حریق مراتع آستمال خاروانا نقش داشتند تشکر نمودند. ایشان در ادامه فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفته و از ادارات و نهادهای بخش خواستند تا پروژه های قابل افتتاح و یا در شرف کلنگ زنی را به بخشداری یا فرمانداری جهت برنامه ریزی در هفته دولت سال جاری اطلاع رسانی نمایند. ایشان در قسمتی از سخنان خود به کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به 18 روستای بخش خاروانا در هفته دولت 94 اشاره نمودند.

در ادامه وفادار فرماندار شهرستان نیز ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مطالبی را در خصوص مشارکت زنان در امور اجتماعی و سایر امور کشور بیان نمودند. ایشان با اشاره به سخن گوهر بار امام (ره) که فرموده بودند: از دامن زن مرد به معراج می رود، نقش بانوان در تعلیم و تربیت، توسعه جامعه و آرمش مورد نیاز جامعه را مهم دانستند.

فرماندار شهرستان ورزقان در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ازادگان عزیز در 26 مرداد ماه 1369، آزادگان را مایه عزت و افتخار ملت دانسته و از تلاش آنها در دوره جنگ و مقاومت انها در دوره اسارت تقدیر کردند. ایشان با اشاره به اینکه امروز در مرکز شهرستان نیز مراسمی با عنوان تقدیر از آزادگان شهرستان های اهر و ورزقان برگزار می شود، از بازدید شرکت کنندگان از مجتمع مس سونگون خبر دادند.

وفادار در قسمتی از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز پزشک، این روز را خدمت تمامی پزشکان و تلاشگران عرضه بهداشت و درمان تبریک گفته و در ادامه به سالروز کودتای 28 مرداد 1332 اشاره نموده و مطالبی را در خصوص نقش و دخالت آمریکا در امور داخلی کشورها بیان نمودند. ایشان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیا از دو قطبی بودن خارج شد، به موفقیت های تیم مذاکرات هسته ای کشور در مقابل کشورهای 5+1 اشاره کردند. فرماندار ورزقان تصویب توافق هسته ای در مراجع قانونی این کشورها را ضروری دانسته و یاداور شدند که در صورت رد این توافق، همه کشورها آمریکا و یا سایر کشورهایی که چنین عملی را مرتکب شوند، مورد مذمت قرار می دهند و البته تحریم ها نیز دیگر قابل برگشت نخواهد یود.

فرماندار شهرستان ورزقان پیشاپیش فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفته و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجائی را گرامی داشتند. ایشان همچنین فرا رسیدن روز کارمند را حضور تمامی کارکنان دولت تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیق نمودند. وفادار در این قسمت از سخنان خود با اشاره به اینکه خدمت به مردم وظیفه مشئولین است، ملت را کارفرما و کارکنان دولت را کارگزاران ملت عنوان کردند. ایشان با تشکر از نهادها و ادارات بخش خاروانا، ارائه گزارش عملکرد به مردم در هفته دولت را لازم و ضروری دانسته و بیان داشتند که در هفته دولت پیش رو پروژه های متعددی در بخش خاروانا افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وفادار با تقدیر و تشکر از همکاران خود و علی الخصوص بخشدار خاروانا، پیشبرد امورات شهرستان در تمامی عرصه ها را در سایه انتخاب همکاران و مسئولین دلسوز و توانمند دانسته و بیان داشتند که مسئولین باید در مسیری حرکت کنند که مردم و به ویژه روستائیان عزیز احساس کنند که کاملا به آنها توجه می شود.

فرماندار شهرستان ورزقان با تقدیر و تشکر از شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران، از انها خواستند از ساخت و ساز غیرمجاز و غیرفنی در روستاها جلوگیری نمایند. ایشان در قسمتی از سخنان خود از مسئولین سایر نهادها نیز تشکر نموده و کار ستودنی مسئولین منابع طبیعی و محیط زیست و برخی نهادهای دیگر را در مهار آتش مراتع آستمال قابل تقدیر دانستند.

فرماندار شهرستان ورزقان در پایان سخنان خود به برخی تحرکات زود هنگام انتخاباتی در شهرستان اشاره کرده و از مسئولین خواستند از همراهی کاندیداهای احتمالی و شرکت در جلسات آنها خودداری نمایند تا هیچگونه شائبه ای در خصوص طرفداری آنها از کاندیدایی خاص مطرح نشود و تا زمان برگزاری انتخابات سالم در شهرستان آرامش لازم مهیا باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: